Monday, May 10, 2010

Selamat Hari Ibu ....

Selamat Hari Ibu ... macam biasa itu aja yang mampu kita luahkan atau ucapkan untuk emak kita ... hadiahkan mereka barangan berjenama termahal di dunia juga masih belum cukup dapat membalas kasih sayang mereka ...

Tahun nih sibuk betul anak anak dara aku siapkan kad ucapan hari ibu sejak dari awal bulan lagi.. kelakar pun ada .. setiap kali aku nak masuk dalam bilik dia orang ... setiap kali tuh aku kena tunggu kat luar pintu selama 3 minute pasal budak budak tuh nak sorokkan benda benda yg dia org tengah prepare untuk aku ...

So apa yang aku dapat tahun nih ialah ... hand made mother's card from both ... sebatang pen (dia kata untuk aku sign semua kerja aku kat opis) and aku tak tahu nak describe apa.. satu kotak kertas bentuk love yang berbau sungguh wangi .. dan bila rasa rindu kat dia org kat opis .. aku pun cium benda tuh ... cool eh ..

Untuk mak aku... just a simple dinner and breakfast ... hadiah pun simple jer kali nih .. set mug ngan jug yg bagi aku sgt cantik.. tu pun idea dari kakak .. dia bekenan sangat mug tuh pasal gambar bunga dan yang penting ada tutup.... sebab dia selalu jer nampak air masak mak aku tak bertutup lepas minum .... dan anak anak aku .. aku bagi chance dia org buat kek sendiri kat dapur .... aku bagi resepi .. dia org sukat dan aku tengok aja ..... kali nih ramai tak balik.. so tak berapa meriah mana pun .. tapi yang penting ada something yang boleh buat mak aku gembira ...

Pada ibu ibu di luar sana.. happy mother's day .. taniah menjawat jawatan paling penting seumur hidup ... selagi hayat di kandung badan .. selagi itulah jawatan itu akan di bawa terus hingga ke akhirat ....

No comments: