Tuesday, August 18, 2015

Makan makan pre-house warming

Makan makan sempena pre-house warmin adik beradik jer. Kebetulan mak mertua datang dari Kelantan. So aku amik kesempatan buat makan makan dan ajak sekali untuk raya gathering (walaupun raya dah habis). Tu pun tetiba jer dapat idea. Masa nak pergi rumah kakak ipar aku yang buat open house potluck untuk adik beradik jugak. So kami decided nak buat BBQ jer .. senang sikit.. matinate marinate malam dia orang bakar. Aku just masak mee goreng dan sedikit tambah tambahan buat agar agar cendol dalam acuan biru tu cantik jugak laaa... lagi buat sagu dengan gula melaka dan susu cair, mashed potato, koktail, cheezy wedges, potong salad yang tak berapa nak menyihatkan pasal aku buh cheese dan ayam goreng dan potong buah oren sikit. Done. Aku rasa yang penting moment of together gether tu lagi penting dari makan ... eerrrrrrmmmm ... ye ker ... makan pun penting jugaklah .. anyway everything successfull walau pun tak dirancang ...

 

 

No comments: