Wednesday, September 9, 2009

Happy Birthday Nayli...

Happy Birthday adik Nayli.. syukur .. adik Nayli sudah genap 5 tahun hari ini.. Mak doakan adik jadi ank yang solehah...

Masih segar lagi di ingatan bagaimana adik mula keluar melihat dunia pada tarikh ini. Segala jerit perih mengandungkan adik selama 9 bulan betul betul terubat pada ketika terdengar jeritan tangis adik...

Selama 9 bulan .. hospital adalah tempat paling kerap aku kunjumgi .. hampir 3 bulan sekali aku pasti akan bermalam di sana ... bleeding ... aku kerap mengalami pendarahan mengandung kali ini.. aku benar benar takut ... dan kadang kadang aku terasa terlalu tertekan.. dengan semua keadaan yang berlaku ini ..

Tapi syukurlaa.. segalanya berakhir .. Nayli dilahirkan setelah di induced pada hari 09/09/2004 betul betul selepas azan subuh... syukur Alhamdulillah Allah kurniakan kami anak yang sihat, cantik, lengkap anggota tubuh badannya dan merupakan pemberian yang terbaik dari Allah untuk kami ....

Selamat Hari lahir Puteri Nayli Najihah Binti Zabidi ...

No comments: