Sunday, December 9, 2012

Early bday present dari encik hubby

Huhuhu ... petang semalam encik hubby ajak pegi kedai hand phone... tu pun lepas dia kutuk gila gila hand phone Samsung ace aku yg lembap macam siput ...
Tapi bila dia tanya nak hp apa ...  aku pun dengan perasaan tak malu dan dgn harapan tinggi menggunung mesti la terus terang cakap yang aku teringinkan note II (yg dia pun dah tahu lama dah... ) perghh suka laakan orang nak bagi hp baru .. hush kalau boleh rasa nak lompat lompat suka .. tapi mok cik control ... cool ...
Owh ... lupa nak cakap ... cuba teka aju up date blog ni guna apa .... yezzza .... sekarang aku Boleh up date blog guna hand phone besar lagi mahal dan penuh gaya ni kat mana mana aja .. cuba bayangkan keadaan aku tengah santai dan baring baring sambil update blog ...  pergh terasa berlagak gila laaa .. tuhan jer tahu tahap riak aku macan mana sekarang ni .... muahahaha...

Photo: Wish come true ... Thank you to my dear Pok Dee ....

No comments: