Sunday, March 9, 2014

Kuala Krai mung tunggu aku datang ...

Sudah sekian lama menunggu ... akhirnya  Allah perkenankan doa kami semua. Cita cita kakak untuk memasuki MRSM tercapai jugak akhirnya.
Sampai aja di office tetiba hubby call. Mada tu dalam kul 9.15 pagi. Dia baca sms tawaran dari Mara. Aku cam nak lompat bintang seronok. Hubby tanya nak tak ... of course laa kan walaupun offer di Kuala Krai dan tarikh registration esok kul 8.00 pagi ... aku tetap accept the offer and be sure that we will be there at 8.00 am tomorrow.
So.. hubby terus isi borang segala bagai dan memulakan operasi. Sementara aku terpaksa serahkan dulu tugas office kat my boss. Pasalnya esok ada paper Petronas. Kul 1.00 baru sampai rumah.
Balik dari office cam lipas kudung beli barang, kemas barang dan hubby buat yg mana formal. Medical check up, surat berenti sekolah dll. Kul 7.00pm kami bertolak ke Kelantan ... Kuala Krai mung tunggu aku datang ....

No comments: