Saturday, June 30, 2007

I'm a Wierdo

Macam lagu kat bawah nih... banyak benda yang wierd about me which sometimes make me really special and sometimes make me fells like jerrks...

1. Korang mesti tak percaya punya.... I have a TITANIUM ROD in my left leg... and THREE LITTLE TINY BOLT AND NUTS attached from that titanium rod to my bone.... fuhh.... I'm a Irion lady aooohhh my....
ermmm it's happened about 10 years ago... aku kena langgar dengan motor while crossing road kat depan Bank Pertanian (dulu ada bank kat situ). Actually kat Dataran Merdeka... so don't be surprised bila aku lalu kat scanning machine kat airport the signal will be turning on.... tetetetet... and biasanya dia akan suruh aku ketepi dan check aku...

2. Ermmmm.... I married with a person that also have a TITANIUM ALOI ROD IN HIS LEFT LEG and THREE LITTLE TINNY BOLT AND NUTS attached ... oppss... he only got 2 nuts.... dosn't that weird.... subhanaAllah... aku tak pernah sangka yang aku will get fractured and married to a fractured men pulak... Tuhan maha kaya kot.... aku sendiri kekadang kagum dan rasa cam tak percaya dengan kepelikan yang ada pada kami nih...

3. Hitam itu menawan... ermm kelmarin aku gi jejalan ngan Hubby.... tengok wayang and aku singgah tengok kasut kat Jusco BU... I bought a covered black show .... AGAIN... dan masuk nih aku ada 4 kasut hitam yang bertutup dan pattern dia sikit lebih kurang sama... baru aku realize that seumur hidup aku aku cuma ada sekali beli kasut warna Dark Blue dan satu kasut colour dark brown... yang lain semua Hitam. Sheet ... cam mana boleh jadi cam nih...

4. HIGH HILLs... aku tak pernah ada kasut tumit tinggi.... kalau kasut aku tuh kasut tinggi.. mesti tapak dia lebar... belum lagi aku merasa beli kasut tumit tinggi yang tumit dia tuh macam pensil sebatang... and aku macam tak boleh terima dek akal yang macam mana women can wear that type of shoe yang sememangnya tak confirtable langsung...

5. Hands bags... hantaran perkahwinan aku... that my first hand bag yang aku pilih sendiri... I never wear hand bag to Office.... I wear nap sacks... hehehh.... senang semua boleh letak kat dalam and I only have men wallet... entah.. women's besar sangat laarrr.. susah nak letak dalam pocket seluar belakang.... heheheh...

6. Make ups... aku tak pernah ada blusher... eye shadow, lips liner, eye liner and any complicated make up.. aku cuma ada lips stick, bedak muka and... errrmmm nothing.... that two things saja yang aku ada untuk barang-barang make up aku ..... aku tak pandai bersolek and aku tak pernah bersolek bila gi office... tak pandai... orang kata kalau dah tak cantik tuh buh apa pun tetap tak cantik jugak... so dari beli make up... baik beli benda lain cam cokelats...

7. Skirts... the last time aku pakai skirt is like 20 yrs ago. Masa aku darjah 4 / 5. Lepas tuh sampai sekarang aku tak pernah pakai skirt... either long, short, mini atau anything yang namanya skirts... aku rasa cam tak pakai apa-apa jer kalau pakai skirt... lagi pun aku tak boleh behave macam orang lain... cam sopan jer pakai skirt...

8. Addicted to chocolates... any chocs. will be... Aku boleh makan chocolates jer without eating anything else dalam satu hari... best nyerrr... cam mana ekkk nak cakap ... dia ada techniques dia yg tersendiri bila makan chocolates nih... bila dapat technique tu kita akan rasa enjoy, release and tak tahu macam mana nak explain the feeling.What about icecream... chocalate kek with vanila ice on topof it... pergh... x-cellent...

9. Gesel kaki... dah macam tabiat aku bila nak tidur aku akan gesel kaki aku kat tilam sampai lali dan baru boleh tidur... aku rasa tabiat nih aku tak kan cuba nak buang sebab memang best ...

10. WH Questionsss....Kalau tengok cerita especially movie aku mesti nak tanya my husband aku all the 'apa' / 'macam mana' quations... 'abahiyer ...kenapa dia kena ... macam mana dia boleh jadi cam tuh pulak abahiyer' ... dan banyak lagi soalan-soalan cepu mas yg lain...biasanya aku akan tanya or give my opinions masa tengah citer tuh nak klimaks...tek ker tension.... sampai ada satu ketika my hubby really tension and asked me not to asked him anything while he's watching .. sorry I'll try not to say something while watching anything with you... but tak fun laarr bagi aku.. senyap jer masa tengok tv...baik sharing something while watching them...bukanke sharing is caring kerrr.. hheheheh... ok ok... aku try lerrr senyap masa tengok tv kalau tak faham citer tuh biasanya aku buat-buat faham or aku tengok sekali lagi citer tu sorang-sorang...

That's some of the wierd thing about me....

No comments: