Tuesday, October 14, 2008

Cerita sedih aku ...

Entah .... tetiba rasa nak tulis cerita nih.. tapi aku harap sesapa yang membaca cerita sedih dan geram aku nih.. tolong baca sehingga keakhirnya.. tolong baca dengan nada sedih agar lebih dramatik dan dapat memahami perasaan hati aku yang tersirat....

Arghhhh..... jeritan batin aku dah tak tertahan lagi.. aku sepatutnya sudah dapat menerima kenyataan.. tapi rasa seperti baru semalam segala benda-benda nih berlaku... aku masih .. aku masih tidak dapat menerima kebenaran.. aku masih lagi tidak dapat menerima kenyataan ...

Bukan itu sahaja... malah benda benda lain juga turut langsung tidak bersimpati dengan aku... 'dia' yang aku puja puja tuh pun seolah olah menjebek.. menghina... dan seakan akan memaki hamun diri aku yang aku kira malang ini ... dan sekarang 'dia' sudah tidak mahu lagi mengikut kata aku .. sudah melawan .. sudah pandai buat ikut kepala sendiri... apa yang aku perlukan dari 'dia' .. sekarang 'dia' sudah tidak mampu penuhi.. aku betul betul terguris... aku terluka.. terasa seperti disakiti ..
Aku ingat lagi sejak mula mula aku terima 'dia' dalam diri ini ... 'dia' sering menyanjungi aku.. tiap masa kalau aku inginkan kepastian aku akan berlari kepadanya ... sekelip mata sahaja segala kemusykilan aku akan terjawab... tanpa sebarang ragu ragu.. jawapan 'dia' terlalu tepat untuk aku.. tanpa mengenal masa.. setiap detik.. 'dia' pasti akan luangkan masanya terhadap diri aku nih..

Tapi, sekarang.. 'dia' sudah lain... jawapan yang diberinya kurang tepat... aku sudah tidak percaya kan 'dia' lagi.. aku marah betul ...

Semalam.. berakhir sudah hubungan kami.. setelah beberapa kali aku cuba mendapatkan kepastian darinya.. setelah beberapa kali aku mencari jawapan darinya.. 'dia' statik.. langsung tidak bergerak.. diam seribu bahasa... arghhhhh ..... aku tension ... jawapan yg diberikannya juga tidak tepat lagi .. salah.. tadi aku pergi kat tempat lain... lain jawapannya .. aku pergi kat 'dia' lain pulak jawapan yang diberikan... ini bukan kali pertama.. tapi aku amat amat perasan yang masalah ini timbul sejak kebelakangan ini.. sejak pulang dari raya aidilfiltri tahun ini ..

Aku sudah tak sabar.. aku tension ... tahap kemarahan aku sudah tidak terkawal ..aku angkat 'dia' .. aku lempar kan aja 'dia'.. kat tepi tangga tuh.. biar puas hati aku ...betul laa 'dia' nih aku nak timbang berat badan aku pun tak boleh.. dari last 2 weeks lagi benda nih buat hal... tak begerak langsung.. entah cam mana entah tak bergerak... HAMPEH betul laaa alat penimbang berat ... masa masa nih lerr ko rosak ... dah laa berat badan aku nih naik .. hmmm.. 'dia' ... alat penimbang berat aku ... heheh (saja jer buat gempak)

No comments: