Thursday, October 29, 2009

Rabbit Park



Ahad hari tuh bawak budak buda pegi Rabbit park baru bukak kat rumah aku.. so kali nih sebab perasmian dia bagi kita orang masuk free ... boleh tahan jugak laa .. rabbit dia memang banyak dan memang jinak.. semua jenis yang boleh pegang.. untuk hari tuh ada jugak pertunjukkan ular.. pergh.. geli aku tengok.. tapi adik Nayli sempat jugak pegang badan ular tuh.. aku cuit sikit jer dah mengelitik badan aku di buatnya .. any way it's really fun.. budak budak laa especiallynya pasal boleh pegang dan kejat kejar rabbit tu..
hari tuh jer 2 kali aku bawak bebudak tu pegi .. pasal kakak ada exam esoknya tu.. sebab nak bagi dia baca buku aku terpaksa pujuk dia org balik tengah hari tuu.. dan dtg balik bila petang tuu... heheh jakun betul pegi sampai dua tiga kali... free kalu .. berapa kali pun masuk... biasalaa.. Malaysian maa..

No comments: