Monday, November 23, 2009

BIG event

Ramai yang tanya kenapa dah lama hilang .. ada reason kenapa aku dah lama tak update blog.. kalau ada pun aku cuma cut and paste dari web lain atau ianya terlalu ringkas..

Aku betul betul busy .. aku telah melantik diri aku sendiri untuk mengorganize satu very big event yang hanya berlaku sekali jer seumur hidup kami adik beradik.. event nih bagi aku amat amat penting.. amat amat berharga... amat amat istemewa buat kami adik beradik ...

Itu sebab laa aku betul betul busy.. ditambah pulak dengan kerja kerja office yang melambak lambak dan terlalu banyak due dates .. semua nak kena buat sekali dalam satu masa... tapi bila aku dah volunteer.. maknanya aku pasti akan lakukan jugak.. yang terbaik ...

Dan week end hari tuh semuanya telah berjalan dengan lancar.. aku betul betul bersyukur.. tak der hick up pun... semua berjalan seperti yang dirancang ... semua atas bantuan Allah ... hasil kerja sama kami adik beradik ... dan anak anak buah aku yang memang betul betul sporting ...syukur Alhamdulillah ...

Yup... Hari Sabtu baru niii .. kami sekeluarga meraikan satu event yang paling besar dalam sejarah family kami.. hari sabtu hari tuu.. adalah sambutan HARI ULANGTAHUN PERKAHWINAN KE-50 AYAH DAN EMAK KAMI ... Bagi kami inilah satu satunya event yang paling berharga untuk kami sekeluarga.. dan buat mak dan ayah mereka betul betul terharu bila masih dapat menatap wajah wajah anak anak dan cucu cucu setelah bersusah payah bersama selama 50 tahun...

Apa apa pun aku rasa tak sempat laa nak citer lebih.. nanti kalau ada masa aku citer lagi .. sekali dengan tempek gambar...

No comments: