Monday, September 27, 2010

Jadi driver for Raya Trip ..

Semalam Ahad .. aku jadi driver untuk anak aku dan kengkawan dia .. dia dah booked aku since before puasa .. actually kakak teringin sangat nak beraya dengan kengkawan dia .. tapi aku seperti biasa macam macam fikir .. teringat satu kes yang dia beraya umah orang tetiba kena rogol ... tak salah aku 2 tahun lepas ada satu kes kanak kanak yang beraya kat  ada salah stau flat nih pas tuh ada sorang jiran dia panggil masuk rumah pas kanak-kanak tu dirogol ... ciss .. kurang ajar betul laa pak cik tu...

dan banyak lagi kes kes lain yang buat aku meremang bulu roma bila anak anak aku mintak kuar jalan jalan dengan kengkawan ...

huishhh .. takut giler bila teringat citer tu .. so aku pun bermurah hati ... cakap ngan anak aku, yang aku willing to hantar kemana sahaja yang dia orang nak pergi nanti ...terpaksa laah aku jadik drebar ...

memula aku di arahkan mengambil semua kengkawan dia .. kemudian pergi beraya dari satu rumah ke satu rumah .. dalam list dia ada 12 rumah yang kami perlu visited .. tapi cuma ada 6 rumah aja yang boleh masuk .. kebanyakan tak ada rumah .. meybe dia orang semua ada open house kat mana mana tempat kot ..

Pukul 10 pagi dah start dah .. pukul 5 baru aku hantar balik budak budak tuh ... alhamdulillah laaa .. walau pun banyak rumah kosong .. tapi aku rasa anak aku cukup gembira dapat beraya rumah kawan kawan dia

Pesanan terakhir dari member anak aku is.. thank you very much auntie.... next year kita g jalan lagi ekk...

No comments: