Thursday, May 26, 2011

Endometriosis

Pre- opperation apointment dengan doctor tadi betul betul berguna untuk aku, banyak jugak benda yang aku tanya untuk kebaikan aku ... tadi Doctor kata kemungkinan besar benda yang melekat kt rahim aku tuh adalah endometrosis.. dan dia jugak seolah olah sudah confident ... jadinya kami .. aku dan husband pun di beri penjelasan dengan lebih mendalam berkenaan penyakit itu .. ad macam mcam video pembedahan endometrosis dan laparoscopi procedure dr tunjukkan ... dan aku ... aku rasa aku sudah cukup bersedia untuk melakukan prosedur tuh and surprisingly ada banyak website pasal endometriosis which aku ras it's really helps ...

Banyak dia citer dari mula sampai laa selepas operations ... so for all ladies out there .. take your time ... please baca nih just for your knowledge ...

Endometrosis

No comments: