Wednesday, August 19, 2009

Al-Amin Kids - Pakaian kanak kanak muslim

Aku lupa plak nak war war kan.. hari tuh aku nak beli baju budak budak nih sampai naik fed up pasal kebanyakan baju yang cantik cantik semua baju lengan pendek.. kalau yg lengan panjang mesti kena beli kat boy punya section. So aku pun search laa.. pakaian kanak kanak muslim... dan aku suka laa sangat sangat yang rupa rupanya ada satu butik khas untuk kanak kanak muslim terutama kanak kanak perempuan. Semua pakaian kat sini pakaian pakaian yang sopan sopan.. tapi up to date dan memang cantik... dan hari Sabtu last 1st August hari tuh aku pun ajak hubby pegi .. memangpuas hati dan berbaloi...

Anak anak aku pun memang suka especially kakak yang dah start tutup aurat secara sepenuhnya ..even kalau dia nak pegi kedai kat rumah pun aku advised dia pakai tudung .. ye laa.. melentur buluh biar laa dari rebung kan...

dari segi harga pulak.. masa aku pegi hari tuh kebetulan ada sale so.. bagi aku harga dia boleh tahan laa.. dan quality kain memang excellent ... bagi aku setaraf dengan butik kanak kanak yang terkemuka lain. So korang pegi laa kat sini untuk tengok contoh contoh baju yang ada jual kat sini ..

Butik Al-Amin Kids (click sini untuk tengok web site dia)
SACC Mall, Lot 1F-03, Tingkat 1, Shah Alam

1 comment:

Anonymous said...

Mungkin boleh tengok sama di suffiadesign.blogspot. Selection nya pun not bad...gown cantik cantik dan daripada english cotton. Harga pun not bad.