Sunday, August 16, 2009

Happy Birthday dear...

Hari nih actually Birthday Hubby.. jadi kebetulan puasa aku buat sekali majlis berbuka puasa untuk ipar ipar aku kat rumah... banyak betul makanan ... tuh pun dah pesan jangan bawak banyak-banyak makanan takut tak habis ... hari tuh aku masak sikit jer .. pasal aku tahu yang akan datang memang legi banyak.. aku just masak.. tom yam campur.., ikan bawal 3 rasa , cendawan goreng rempah, air mata kucing dengan roti John.. yang lain lain tuh semua organg lain bawak.. ada ayam percik, ikan kerapu masam manis, pelbagai macam agar-agar, mee goreng, air tauhu, daging black papper, pajeri terung, asam pedas ikan, cocktail kastard, karipap, epok epok sayur, ada ulam, budu yang tak boleh tinggal dan entah apa lagi aku pun dah tak hengat ...

Malam tuh just potong kek untuk Nayli dan Hubby ..


To my Hubby ... happy Birthday.. semoga panjang umur dan murah rezeki (boleh tumpang lebih sikit). Semoga di rahmati Allah dan berbahagia sentiasa di samping keluarga ... mmmhhhuaaahhhh

Love Youuu


No comments: