Saturday, May 24, 2008

Bring Kids to Office Day ..

Semalam ofice aku buta program Bring Kids to Office. Bukan main excited lagi dia orang nak tengok office mak dia ... ye laa .. bunyi macam grand giler jer.. KLCC ... so the program started at 3:30 pm Friday.. berkumpul kat loby KLCC Tower 2 wing sebelah kiri... lepas dengar briefing from Safety kita org boleh laa terus gi office kat area tempat kerja aku ... pergh kagum gila bebudak tuh tengok .. tuh belum kalau aku duk dalam bilik lagi (in my dream) ... heheh ... sabar yer mana tahu tetiba aku dapat jadi boss ker oleh laa aku ada bilik sendiri..

Lepas tuh acara makan-makan pulak..

Last acara yang paling anak-anak aku pergi .. Naik bridge..

So much fun together ngan bebudak tuh sampai Nayli tertidur-tidur on the way to Parking lot..

Hmm the program memang bagus tapi perlu banyak improvement .. so congratulations to all committee ...


No comments: