Tuesday, December 23, 2008

Storm Rider



Cisss.... hampeh tul laaa.. punya laa bersungguh aku pegi wayang hari tuh .... memula tuh aku ingatkan citer nih macam citer Storm Rider yang dulu tuh.. rrrr.. rasanya dalam tahun 1999 ... ye laa pelakun pelakun dia real orang laaa ... sekali tengok citer kartun.. arghhhhh.... bazirkan duit aku jer.. dah laaa nak gi tengok wayang susah.. terpaksa pujuk budak budak supaya dia tak ikut kita orang sekali itu jer.. citer kartun.... yang lagi buat aku tension ialah citer nih cakap cina plak tuh.. nyesal tak sudah.. aku ingtakan nak laa mengembalikan nostagia silam masa baca komic komik Ma Wing Shing.

Akibatnya aku tidur jer dalam panggung... hubby aku layan sengsorang ... tahu tahu jer dah nak habis... kalau dia buat citer nih cakap orang putih pun aku rasa aku akan tengok.. tapi bila cakap cina aku terus maleh nak layan...

so.. tak der synopsis kali nih.. sorry..

No comments: