Saturday, March 15, 2008

Ada bomb kat KLCC ...





Maaf gambar tidak berapa jelas. Gambar diambil dari office aku level 36 - Tower 2

Balik dari sembahyang Asar semalam, office aku kecoh kata ada bomb diletakkan di lift tempat nak bayar ticket parking kereta. Aku cuak jugak .. dan bila menjenguk ditingkat bawah aku lihat ada kereta bomba.. ada kereta polis ada alat pengesan bomb dan bomba pulak sedang bersedia dengan hose air sekiranya bomb tuh meletup... tempat letak kerta di kepung ...
Pukul 5.00 aku nampak ada satu kereta kecik ada muncung macam kereta kat angkasa lepas yang membawa beg tu masuk kedalam van polis .. aku pun apa lagi kemas-kemas laa mana tahu memang bomb ker kan .. selepas beberapa minute member aku bagi tahu.. polis mengesahkan beg itu tidak mengandungi apa-apa barang eletronik dan dipercayai bukan bomb...

Berita pagi tadi mengesahkan bahawa beg itu hanya mengandungi baju.

The Star semalam
The Star pagi tadi

No comments: