Friday, October 26, 2007

Masih ramai lagi insan mulia di dunia ini ...

Rintihan hati tentang Era Deficit aku nampaknya berkesan .. hari ni saja banyak makanan-makanan free yang datang mecurah-curah ... roti aku hari nih nampaknya tak berusik ... pagi nih aku betul-betul kenyang. Pagi-pagi lagi aku disajikan dengan Nasik Minyak dengan ayam masak merah ... pergh ... terima kasih kepada insan ikhlas itu ... dan baru sekejap tadi aku disajikan lagi dengan satu tuperware dodol ... pas tuh macam-macam kuih raya .. dan keropok-keropk hamper dari vendor ... dan ada juga yang telah berjanji untuk sajian tengah hari .. bukan setakat hari nih malah minggu hadapn pun dah ada orang sanggup membiayai makanan tengah hari aku .... dan week end nih pulak jadual makan aku penuh dengan jemputan-jemputan open house ... aku tak perlu masak, malah ada yang sudah siap beli bekas-bekas plastik untuk bekalan aku dirumah .... alhamdulillah ... rupa-rupanya memang ramai insan yang baik hati ..
Untuk tidak menghampakan sesiapa yang ingin berbuat baik di bulan Syawal ini, aku masih lagi buka account bank aku untuk sesiapa yang masih ingin menyumbangkan apa-apa sahaja yang berupa makanan atau cash atau cek atau wang pos ... dan apa-apa sahaja.. sekali lagi aku ingatkan ... aku tidak memilih .. anything will be ...
Sekali lagi terima kasih daun keladi

No comments: