Tuesday, October 23, 2007

Tak hengat dunia bila raya ...

Dah lama tak update blog ...raya punya pasal ... raya sakan ...

Otak aku pun sekarang sudah tidak dapat menafsir apa-apa lagi .. sudah tidak mampu memuntahkan karya-karya bernas untuk tatapan kosong korang ... sel-sel otak aku sudah beku, tepu, atom-atom disekitar badan aku sudah hampir meletup-letup... semua ini gara-gara ketupat, rendang, lomang, kuih-kuih raya yang macam-macam fesyen, laksa pinang, mee rebus, nasi minyak, nasi beryani dan entah apa-apa lagi masuk dalam saluran tali perut aku nih .... enjin perut aku sudah tidak mampu mengeluarkan enzyme pencerna untuk menghancurkan makanan-makanan yang aku sumbat terus kedalam tekak aku nih ... semua mesin-mesin anggota badan aku sudah lemah .... cukup ... aku tak mampu makan lagi ... jangan paksa aku makan ... alat penimbang aku sudah tidak mampu menjerit agar dia tidak dibebankan lagi dengan penambahan berat badan aku ... aku gagal .... gagal tahan nafsu ... nafsu makan aku yang sudah lama tidak bertindak secara ganazzzz... tolong.....

No comments: