Tuesday, August 5, 2008

Mangkuk tingkat



Hmm.. aku nak suggest kat korang satu web site yang boleh banyak membantu para-para isteri yang sentiasa sibuk dengan kerja... balik malam... dan tak berapa sempat nak memasak pada hari-hari biasa...aku jumpa web nih dari bulan June lagi .. cuma aku belum lagi terasa nak membabitkan diri untuk melanggan .. tapi aku rasa untuk bulan puasa yang akan datang nih aku rasa perlu untuk mencuba laaa... try gi sin

Mangkuktingkat.com


Aku sebenarnya memang tertarik dengan idea yang diketengahkan. Kalai zaman masa aku kat sekolah dulu, aku selalu tengok kedai makan cina buat benda cam nih.. dan pernah terdetik kat hati aku kenapa kita orang Melayu tak pernah terfikir untuk buat pulak... haa... sekarang susah ada.. errrmmm mok cik rasa mok cik pun nak try.. kalau ok mok cik akan terus melanggan.. dan mungkin mok cik jugak boleh tiru idea dia orang nih bukak cawangan dekat-dekat ngan rumah mok cik pulak...





No comments: