Tuesday, December 4, 2007

Tetiba aku terasa hati ...

Huiiii ... aku rasa PC aku nih ada Ahli Sihir yang tahu segala-galanya tentang aku dan kehidupan aku laaa... hushhh ... pathetic betul ...aku jadik serba tak kena ... paranoid .... memang betul kata Abraham Maslow - semua Hierarchy of Needs aku menjadi semakin rendah ... aku mula rasa amat rendah diri ... terasa seperti dipertawakan... tapi nasib baik sifat optimistic aku begitu terserlah ... aku tetap mampu bersabar.
Aku betul-betul rasa seperti diri ini disindir-sindir bila satu web site tetiba muncul ke screen PC aku sedang aku sibuk melayari blog-blog lain yang mempunyai citarasa, pendapat serta ideology yang sama dengan aku ... aku di paparkan Web site mengenai Weight Loose Information.... hampeh betul ... tapi, macam mana dia tahu aku nih category XL ... tuh yang aku terasa hati sangat tuh ... tapi memang bagus web nih .. macam-macam ada .. so sesapa yang terasa dia tuh category 'kenderaan berat' sila click kat tempat tadi ... anda boleh tahu pasal makanan yang bagus untuk kesihatan diet anda, cara-cara terbaik untuk loose weight, apa yang perlu kita lakukan untuk loose weight ... dan apa sahaja pertanyaan yang terlintas di benak anda tuh untuk loose weight.. (itu yang buat aku rasa rendah diri sangat)

Hmmm... sejak akhir-akhir nih alat penimbang di pintu bilik air aku tuh .. memang aku sudah tak berani pijak lagi .. aku takut tetiba dia menjerit menangis mintak aku turun balik sebab dah tak larat memikul bebanan berat badan aku setiap hari ... aku tension jugak bila setiap pagi bila aku rasa nak berpakaian cantik ala-ala masa kini pasti impian aku tuh musnah tiba-tiba ... macam-macam benda yang sepatutnya dilitupi oleh pakaian aku tuh nampak dengan jelas ... aku dah tidak boleh menipu pihak lain ... kali nih aku gagal untuk meyembunyikan segala-gala benda yang timbul-timbul ... malang benda-benda tuh bukan hiasan yang meghairahkan .. ia hanya benda-benda yang mencacatkan pandangan dan sapa yang memandang pasti akan menyesal seumur hidup ... lemak-lemak aku seperti semakin ingin melompat-lompat untuk keluar ... arghhh .. aku dah tak dapat meneruskan post aku lagi kali nih .... tidakkkk.....

No comments: