Thursday, November 15, 2007

KUNING ....

Semua orang sibuk pasal perarakkan kuning hari tuh.. aku sebenarnya pun tak tahu apa-apa pasal perarakan bersih tuh .. aku terkejut jugak bila masa the actual day tuh one of my family member - abang aku tanya pasal nih .. aku a little shock coz as KL citizen aku boleh tak tahu ... any way aku masih belum betul-betul sempat nak surf pasal nih... nih aku ada beberapa blog yang involve secara terus dengan perarakan kuning - bersih nih ... tapi apa yang aku tengok melaut jugak orang attend this perarakan ...
errrmm aku ... kenapa aku tak attend .. alasan yang aku boleh bagi ialah aku mungkin tiada baju atau seluar yang berwarna kekuning-kuningan ..dan aku dah check belon anak aku pun cuma ada warna merah dan hijau ... dan cuma otak aku jer berwarna kuning-kuning langsat ... mungkin tuh sebab aku tak join hari tuh ...hhehheh ... by the way ...
Aku just nak ucapkan selamat berjaya di atas memorandum tuh dan aku sokong akan kandungan memorandum tuh dan congrats sebab at last sampai jugak memorandum tuh kat orang-orang yang berkenaan ... dan tak der apa yang sensitif mengenai memo tuh sebab sebagai rakyat Malaysia aku rasa kita patut agree dengan kandungan memo tuh.. Kerajaan sepatutnya tidak perlu takut kerana semua ini adalah untuk rakyat juga (seperti yang selalu dilaung-laungkan) dan jika betul kerajaan betul-betul adil maka tiada sebab bagi mereka untuk menolaknya ...

ni korang gi tengok sendiri aaa ...

Anwar Ibrahim blog

Laporan penuh

Gambar

Memorandom

No comments: