Wednesday, April 16, 2008

Aku Baru balik ...

<>




Aku betul-betul fed up.. betul-betul bosan .... tambahan pulak komputer aku yang memang sudah tidak kenal tuan. 2 minggu tidak berusik.. dia langsung tidak mahu hidup.. aku tension ... darah tinggi aku memang sudah naik ke kepala... sudah betahun-tahun aku mintak PC baru agar kerja-kerja yang aku lakukan lebih efficient .. lebih cepat ... PC aku ni memang sudah tidak mampu melakukan kerja-kerja berat lagi... PC lama.. dan storage pun sudah penuh... kali ini aku akan menagmuk.. detik hati aku... aku call IT department .. aku dah tak sanggup lagi .. aku tidak boleh selamanya bersabar ... dan lebih-lebih lagi aku baru masuk dan perlu menyiapkan kerja-kerja yang tertunggak ...



Mujur.. bila mereka dengar suara aku mereka terus menerangkan bahawa PC baru aku tang mereka telah janjikan sejak tahun lepas akan dibawa turun hari ini jugak ... tempreture badan aku masih belum turun hanya dengan janji-janji manis itu.. aku kata aku nak PC baru aku sekarang jugak.. ada benda urgent yang perlu aku lakukan ... sekarang jugak ... sebelum pukul 9 aku nak PC baru aku sudah siap dipasang ..

Mungkin betul sekli sekala darah keturunan yang mengalir ini akan memuntahkan kedaulatannya jugak heheh ....


Alhamdullilah ..tidak lama selepas aku meletakkan telefon aku lihat salah seorang dari mereka turun dan menginstallkan PC baru aku.. Allah sentiasa bersama mereka yang teraniaya.. heheh...

haaaa.. cuba tengok PC baru aku yang aku kira memang cun laa... LCD bib... pergh ... macam nih aku rasa tiap detik aku akan bersama komputer.. sekarang aku seakan tidak mahu berpisah dengan PC aku nih ..... yang paling penting aku boleh surf dengan laju .. tanpa gangguan ...apa lagi yang aku harapkan untuk mendapat PC baru.. surfing.. internet ....



Amacam lu orang ada rasa macam dengki ker .. tak kisah kalau korang tak heran pun sebab ... kalau lu orang tengok computer lama gua .. gua pasti lu orang boleh nangis...

No comments: