Wednesday, September 19, 2007

Kanak-kanak dirogol dan dibunuh dengan kejam ....





Mayat kanak-kanak perempuan dijumpai mati dalam beg pakaian. Aku memang marah... aku tak tahu macam mana aku perlu luahkan rasa marah aku nih.. memang.. memang si pembunuh nih adalah seorang yang langsung tidak berperikemanusian... atau dengan bangganya aku perlu katakan bahawa mereka hanya layak dipanggil binatang... binatang pun tahu hargai kasih sayang.. setan betul...

Aku betul-betul sedih bila baca paper pagi tadi... dah lah dirogol dibunuh pas tuh masukkan pulak dalam beg pakaian.. dan benda dalaman budak nih pun pecah akibat dirodok dengan timun dan terung dan entah apa-apa lagi... aku tak tahu macam mana tergamaknya manusia itu sanggup melakukan perkara-perkara tersebut...

Menurut polis mayat itu di khuatiri Nurin yang hilang sah nak dekat sebulan rasanya... tapi bila mak dan ayah dia datang tengok alhamdulliah bukan Nurin.. tapi bahagian forensik akan menentukan jugak dia adalah Nurin ataupun tidak... kita tunggu berita selanjutnya Ahad nih... aku amat berharap yang mayat tuh bukan mayat Nurin...

No comments: