Thursday, July 12, 2007

Sapa punya lagi besar...

Petang semalam balik dari kerja aku terus kedapur... check apa yang perlu disiapkan lagi... nasib baik hubby aku baik...evrything dah siap... cuma nak hidang. Sambil tuh aku tepuk perut hubby aku kuat.. gurau suami isteri... hehe
Tetiba...Entah apa mimpi hubby aku dia nak buat petandingan plak..

"Meh kejap..."

"Apa...?"

"Mari ler kejap... dia panggil aku berdirir kat sebelah dia. Ok, Kakak ngan adik jadi pengadil... OK ..." instruct hubby aku kat anak-anak aku.

Anak aku angguk tanda setuju sangat...

"Errmmm...Perut sapa lagi besar... " sambil mengetatkan baju aku dan dia sekali...

"Errrmmm..Abah.... jawab kakak nampak tak berapa confident dengan jawapan... sure susah nak pilih yg mana satu...

Yes detik hati aku... padan muka dia... aku gelak kuat-kuat depan muka dia.
"Mu hahahah...." gelak penjahat dalam citer Melayu zaman dulu

"Ok tak per tak per ...ha sekarang pusing... " dia mengarah aku. Aku ikut jer.

"Haaaa...punggung sapa lagi besar..." dia tanya dengan bangga.

Ciss...Hampeh betul... aku nak lari tapi tak boleh...

"Mak... mak punya lagi besar.. yea mak menang..." jawab mereka tanpa ragu-ragu lagi dah.

Hubby senyum puas hati...

Arghhhhh... geram.

No comments: